onsdag 7 september 2016

Rygg & Biceps

Idag va det tungt att ge sig på vikterna... Men efter en stund kändes det som om att motivationen kom smygandes och passet blev rätt bra endå 😊
Körde efter schemat 18x3 men avslutade med lite tyngre på biceps med 5x3 blandat 11,5 kg & 14,5 kg 
Självförtroendet växer lite mer för varje vecka dom går och Nu har jag varit igång i 4 veckor och jag känner redan en stor skillnad.. långt ifrån vart jag vill vara men ett steg i taget så känns det som om att detta kommer bli riktigt bra! Kroppen svarar grymt bra för att inte ha gjort ngt speciellt på 8 månader så här har jag fått en riktig bekräftelse på att muskelminnet finns där och mina muskler hittar tillbaka till sin styrka grymt fort fast dom  har legat i vila så pass länge 😃
Lööööv IT!! Så nu är det bara till att kämpa på! 💪
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar