tisdag 18 mars 2014

En underbar känsla!!



Aaaaahhhhh!! Gårdagen va helt fantastisk!!
När jag kom in till gymmet igår så hade jag nog x antal tusen fjärilar i min mage!! Fick ta en 30 min promenad på löpbandet innan för att lugna ner mig lite! :)

Men när dörraran till passlokalen öppnades så va det bara till att tjuren i hornen och gå in..
Det va folk kvar i lokalen efter passet som va där innan så det va lite svårt att se hur många som verkligen skulle vara kvar på mitt..
Men när klockan närmade sig 18:40 så va hela salen knökfull! Hahahaha det va helt sjukt! Jag ville bara hoppa av glädje.. Men det gjorde jag inte hihihi ;)

Men jag måste säga att detta va såååå sjukt mycket bättre än vad jag förväntat mig!! Jag är så jäkla glad att jag tog steget och gjorde detta och att folk tycker om det! Eller det hoppas jag i vilket fall men det får jag ju se nästa måndag om dom kommer tillbaka :)

Om det är något som inspirerar mig och min träning så är det detta! Älskar verkligen att få vara en del av människors träning och resa till ett nytt och mer rörligt liv! :) Det är en känsla som är svår att förklara med ord... men det är ngt som man bara känner i hela kroppen! Jag vill verkligen detta med heeela mitt hjärta och jag kommer alltid att föröka göra mitt bästa i allt och finnas till för dom som behöver mig! :)

Nu kör vi på detta och hoppas att fortsättningen blir lika bra som starten!!!






2 kommentarer:

  1. Ja du är som gjuten för detta, helt klart.
    Vad kul att det kändes så bra och det kommer gå super framöver:)
    Ser fram emot ditt core pass i framtiden, hihi. Själv kan jag bidra med 1 låt, haha..
    Hur länge är du bunden nu då?

    SvaraRadera
  2. Tack :-D Detta är sjukt kul! Hahaha klart vi får ta en dag med lite träning framöver..
    Jag är inte bunden till någon eller något.. Men detta släpper jag inte :-D

    SvaraRadera