söndag 9 mars 2014

Vilken helg!!

Först va det mammas 50-års firande på lördagen för släkt och vänner... Kallskuret med sallad och potatisgratäng :-D Riktigt gott!! Kul och träffa de gamle men tyvärr så han jag inte med att träffa alla men så blir det ibland när man ska va med överallt....

Sen blev det till att dra vidare till Agge och växla ner lite! Fullt ös är bara förnamnet på gårdens tjejfest!!
Vilken kväll!! Helt galet! Hahaha! :-D 
Vi blev 15 st tjejer och dom flesta gick även ut på krogen på natten..
Alla va på det bästa humöret från början till slut, det spelades quiz och jag och Madde vann nästan... Hahaha men det va domarnas fel! (enl mig och Madde) ;-)
Sen va det party i vardagsrummet på golvet, i soffan, på bordet hahaha....

Dessa tjejer är bland det bästa som finns i mitt liv! Dom flesta här är på samma nivå hahaha eller rättare sagt dom flesta här släpper den där lilla spärren som man ibland kan ha och bjuder på sig själva! Underbart! 

Nu är man rätt slut som människa men det är det värt! Nu blir det en lugn kväll framför tv:n innan det är dags för att ta igen lite sömn från helgen..

Tack för denna helg Uppsala! Vi ses snart igen! :-D

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig kväll och att du bjöd ordentligt på dig själv, hihi.
    Själv kände jag mig lite tråkig då jag gick på Ipren:( Men nästa fest hoppas jag få bli lite full och frisk framförallt:) Hoppas resan gick bra hem. Kramis

    SvaraRadera