onsdag 26 mars 2014

Lite ont...

Rätt glad trots att det inte blev någon dans idag....
Har blivit lite för mycket löpning den sista tiden och med det så har jag fått tillbaka mitt onda i mina benhinnor och det känns mindre bra! :’(
Men denna gång så viftar jag inte bort det utan lyssnar på kroppen och låter benen få vila...

Men lite triceps och mage fick jobba..
Totalt 650 olika typer av mag repetitioner, på boll, på matta, Cable crossen, på bänk och totalt 5 min planka... :-D

Nu hoppas jag på att detta ben problem snart är ett minne blott så jag kan jobba med min kondition igen och självklart få dansa igen!! :-D

2 kommentarer:

  1. Oj snacka om att magen får jobba med 650 repetitioner! :D

    //Frida
    http//:matsdotter.shapemeup.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns bra i heeela magen efter ett sånt här pass :-D

      Radera