tisdag 30 augusti 2016

Bra start...

Känns som om att jag har fått en riktigt bra start på denna veckan! 
Igår blev det ett grymt bra pass med min personliga tränare Olivia med biceps och axlar! Kändes bra i morse när man skaka i armarna när man hällde upp morgonkaffet 😂
Men idag startade dagen med 1 timme coreboll tillsammans med mina älskade kunder och efter lite jobb stod det en timmes ben på schemat... så i morgon skakar man väl i benen när man ska ta sig upp ur sängen 😂
Man brukar ha sina favoriter när det gäller muskelgrupper och Ben är nog ett av det tråkigaste jag vet att träna förutom kondition.. för det är hos mig det tråkigaste jag vet samtidigt som jag vet att det är ngt som jag behöver mer av.. 
Men nu är benpasset klart för denna veckan och nu har jag bara roliga pass framför mig.. Som bröst, triceps, rygg och mage.. Kommer nog trycka in lite axlar och biceps en gång till under veckan om tiden räcker till 😊
Nu blir måla lite brädor till gymmet sen en timme på soffan innan det är dags att ta sig till gymmet igen för lite cirkelträning med kunder 😊
Lilla Nala fick va med på bild idag 😉

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar