söndag 21 augusti 2016

Första veckan!

Kan kanske inte påstå att jag har fått en rutin på min träning men 4/4 pass har jag lyckats med denna veckan och fan så nöjd jag är! 
Jag har tagit in våran PT Olivia som ska få va den som sparkar mig där bak så jag kommer till skott och gör ngt åt min träning och nu har jag inget val än att träna 😃
Vi ska nu träffas 1 gång i veckan och i måndags va min första gång.. Mina träningsdagar ska va måndag, tisdag ledig onsdag och träna torsdag, fredag men fick bli fredag söndag denna veckan.. Kan va ärlig att jag höll på att skita i det i fredags men efter många om och men så tog jag mig ner 😊
Jag tränar efter ett schema som jag aldrig gjort tidigare när det gäller repitioner.. Nu tränar jag 3x18 och lägre vikter.. Känns lite si så där att behöva börja om från början men sen samtidigt så är det ett måste.. Det är nu 8 månader sen jag fick min MS och jag har inte rört mig sen dess.. Jag försökte med ngt pass för en tid sen men det rann ur sanden och det blev inget mer än så.. 
Men nu känner jag att nu finns det ingen återvändo! Jag måste och jag ska fortsätta! Och det ska bli en rutin! 
Så nu blir det full focus träning i Höst och nu ska denna tjejen komma tillbaka och få tillbaka sin styrka och kondition igen 😃💪
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar