söndag 4 maj 2014

Bilder från gårdagens Toughest

Vilken dag!!!!
Kanon väder, alla grymt taggade och en sjukt rolig upplevelse!

Det gick bättre än förväntat.. Jag klara dom flesta hinderna förutom utom dom hinderna som du behövde svinga dig själv i... Men alla rephinder klara jag!
Men från att varit ute i havet (bland alger), krypit i lertång, rullat i sand, gått i dammar och mycket mer, så är jag sjukt nöjd! :-D

Men min största svaghet och det som fick mig att tappa va min kondition och mitt ben.. fick ont i mitt ben efter jag blev kall i havet men det va bara till att bita ihop! Jag kunde ju inte släppa allt efter mer än halva banan, och det gick fortfarande att springa så då va det bara till att fortsätta!

Nu kommer sommaren och jag hoppas att jag kan träna mer på min löpning och lära mig att springa utan att jag får ont, för jag tror nog att mycket av problemet ligger i att jag springer fel... Och nu blir det ev en likvärdig tävling i Ystad i slutet av sommaren, och då vill jag kunna springa lite bättre :-)

Enormt lycklig lottad att ha dessa underbara människor i mitt liv och som vill dela alla dessa upplevelser med mig!! Love it!! :-D

Åter igen såååå jäkla kul detta är! Det känns i hela kroppen idag och har lite ont på vissa ställen men det va det värt! :-D

Go Hard Go Home!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar