torsdag 8 maj 2014

Tar en paus...

Jag kommer tyvärr att ta en paus i mitt bloggande under en tid nu... Jag kommer tillbaka men just nu har jag en lång resa framför mig som kommer innehålla en hel del förändringar..
Jag kommer säkert att komma in och lägga ett inlägg lite då och då men inte alls på det sätt som jag tidigare har gjort...
Min träning kommer jag självklart att fortsätta med på det sätt som går, ni av några vet ju att jag klarar mig inte utan min träning..

Men jag är så glad att ha er alla som kommer in och hälsar på mig här varje dag..
Hoppas verkligen att ni hittar tillbaka till mig igen när min lilla resa är avklarad...

Tills dess ha det riktigt bra, fortsätt med din träning, nå dina mål, glöm inte varför du tränar och ta hand om er riktigt!

Stoor stark kram!

3 kommentarer:

  1. Finns här hela vägen älskade vän <3 puss Linda

    SvaraRadera
  2. Attsingens då! Vi ses IRL I hope! <3 Det är ändå det viktigaste....

    SvaraRadera