måndag 5 maj 2014

Core & Zumba...

Hahaha idag dansa jag Zumba för första gången.... Trodde faktiskt inte att det va så roligt som jag tyckte att det va :-D
Detta kommer jag helt klart att fortsätta med på måndagar :-)

Nu ikväll har jag även tagit bort hårförlängningen, känns rätt tomt nu utan det men det är bara i några dagar för på lördag så ska det i nytt igen :-) Det har suttit riktigt bra under dessa 2 månader som jag har haft det i och jag hade nog lätt kunnat ha det i 1 månad till men jag ska till Uppsala på fredag och då är det lika bra och passa på när jag är däruppe, för det är där jag har tjejen som gör detta och som gör detta så jäkla bra! 

Nu blir det nattinatti och i morgon blir det en vilodag (tror jag) 

Gonatt på er alla där ute :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar