fredag 30 maj 2014

Nyckeln till mitt nya liv....

Som ni märkt så har jag haft mycket ett tag nu och det är inte slut än, men det börjar ordna upp sig nu...

Jag har under denna tid valt att gå vidare i mitt liv som ensam och med det då skiljt mig och köpt en lägenhet 5 min från mitt gamla hem...
Så man kan säga att nu med nyckeln i min hand så börjar min resa i mitt "nya" liv.. :-)
Alla mår bra och mina barn kommer att med tiden också få det riktigt bra! Jag kommer nu kunna göra allt för dom när jag har dom och äntligen få va den där mamman som jag en gång i tiden varit..

Och jag kommer snart att komma tillbaka på bloggen, där ni kommer kunna följa min resa med min träning....

Stor kram på er! :-*

3 kommentarer:

  1. Oj! Men detta fixar du! Stora styrkekramar!!

    SvaraRadera
  2. På ett sätt sorgligt, men på ett annat sätt bra. Stort lycka till med nya livet och det viktigaste är att du mår bra.
    Marianne (Lenas mamma)

    SvaraRadera
  3. ♥ Det är som svåra valen i livet som är dom viktigaste! Stor kram på dig!!! Vi ses förhoppningsvis snart... jag vill kolla in lyan!;)

    SvaraRadera