tisdag 2 september 2014

Dagens vikt/mått...


Här är jag idag så nu har jag något att jobba mot.. Måste komma ner i fettmassa och då blir det förbränning som kommer att bli en rätt stor prio under den närmanste tiden.. :)
Kul att få börja testa sig själv igen men jag är fullt medveten om att jag kommer inte lägga så många timmar i veckan på träningen som jag tidigare har gjort då jag har barnen varannan vecka som jag vill träffa så mycket som möjligt och kärleken andra veckan som jag oxå vill träffa så mycket som möjligt :)
Men träning blir det och kanske nu på en lite bättre nivå och ska försöka att inte träna så mycket mer än ca 1-1/2 timme per tillfälle och inte mina 2-3 timmars pass som jag gjorde förr ;)

 
Kväll
Vikt: 72,1
Fat: 21,6
Mått cm
Midja 81
Lår  61
Arm 31
Morgon
Vikt: 71,5
Fat: 21,4
Mått cm
Midja 80
Lår 60
Arm 31


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar