lördag 6 september 2014

Vila & njuta av livet...

Ja vila ifrån min träning är ett måste... Jag har tidigare kört kanske ngt för långa och många pass om dagen och vilodagar har det varit riktigt dåligt med, men det är ngt jag har sagt till mig själv att jag ska och måste bli bättre på att låta bli.. Låta kroppen vila och köra 1 till max 2 timmars träning när jag väl tränar är viktigt...
Har börjat lära mig att njuta mer och känner att jag har inte träningen som ett måste och ett get away från något utan för att jag vill och känner för det :-D
Jag har väl i och för sig aldrig känt att min träning har varit ett måste men med handen på hjärtat så har det varit ett sätt att komma ifrån och det kanske blev lite för mycket "komma ifrån" under en tid.. Men nu har jag inget jag känner att jag vill komma ifrån utan tvärtom! livet har förändrats drastiskt och nu njuter jag av det precis på det sättet som jag önskat så länge med träning, mat, familj, barnen, vänner och kärleken...

1 kommentar:

  1. Du tänker i helt rätt bana. Lagom dos av allt:) Ska jag vara helt ärlig så har jag också undrat hur du fått till 3 timmars träningspass så ofta med familj o allt. Men förstår nu efter allt hur det låg till. Grattis till nya kärleken och hoppas att du mår bra idag efter din resa och att du tränar för att det är härligt o kul och inte ett måste för att "fly". Kram från Uppsala

    SvaraRadera