torsdag 18 oktober 2012

Lång dag....


Min dag började 04:00 med att jag studsade upp ur sängen vissla hela vägen in till duschen, åt en rejäl frukost och surfa lite..
Haha allt va nästan sant förutom det lilla med att jag studsade upp ur sängen och visslade... Sanningen är att jag inte kommer ihåg att jag tog mig upp ur sängen, utan jag vaknade av duschens små vatten strålar...

Sen blev det att ta sig upp till den lilla staden Kristianstad :)

Min planering för kvällen va kondition och styrka på gymmet i byn men så blev inte fallet!! Lille man sjuk, och med det så fick min så kallade plan läggas åt sidan.. Känner mig lite tröttare än vanligt så det va faktiskt inte helt fel och ta en lugn kväll framför tv:n, det händer inte allt för ofta nu för tiden…

Men det kommer en morgondag och då får jag se till att lägga på och kämpa lite mer stället:)

 
Ett litet citat som ger dig lite pepp och motivation när det är lite tungt!!


Natti natt!!




2 kommentarer:

  1. du är en otrolig inspirationskälla Tessan!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Linda!! Roligt att kunna va till någon hjälp :)

    SvaraRadera