fredag 19 oktober 2012

Kvälls promenaden


Kunde inte motstå en trevlig PW med grannen, men denna gång med stavar! Har aldrig använt mig av stavar och måste vara ärlig att jag inte har varit ett fan av dessa heller! Men efter denna runda så måste jag faktiskt ta tillbaka en hel del av det jag sagt om dessa små pinnar! Det känns faktiskt riktigt bra i överkroppen efter en timmes promenad med ett par stavar med 4 kg motstånd J Kanske kan va något som man skulle kunna köpa/önska sig framöver, men med lite mer motstånd…..


 

2 kommentarer:

  1. Jaha jag visste inte att de fanns med motstånd! Det är ju perfa att få lite gratis träning av armarna samtidigt som man kör kondition:-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verklgen! Det tog mer än vad jag trodde oxå...
      Kan verkligen rekomendera dessa :)

      Radera