fredag 26 oktober 2012

Tre dagar har gått....

Ja det va ett tag sen nu jag skrev ngt...
Haft fullt upp både med jobb och här hemma, men min träning har absolut inte vilat :)
Onsdag missade jag helt mina planerade pass på Oasen med CX, Bodypump och Sh´bam.. Men jag han med en löprunda på morgonen! Bättre det än ingenting alls :)
I torsdag blev det 2 timmars pass med löpning och väldigt blandad styrka, hahaha vet att en planerad träning blir mer effektiv men i går så blev det en väldigt blandad träning, kändes som om jag va överallt och drog :)
Så slutningen dagens träning blev det till och springa igen! så va det bara till och ta sig upp när klockan börja pipa vid 04:45 och ge sig iväg på en morgonrunda på löpbandet...

Så en del träning har jag hunnit med dessa tre dagar och jag lägger rätt mycket tid på kondition nu, vill verkligen få upp min kondis nu, men det tar sin lilla tid.
Vill villigt säga att jag är ff dööööd efter 30 min på löpbandet, men jag tar mig igenom det :)
Skam den som ger sig!!!

2 kommentarer:

  1. Så kul att du börjat löpa.,blir nog löpbandet för mig med snart om det ska bli så här kallt.. Burr!! Hur kallt är det i Malmö?

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker jag med! Riktigt kul! Kanske inte riktigt när jag står på löpbandet... men när det är klart så känner man sig riktigt nöjd! :)
    Ja fy F.. nu är det kallt! vi hade frost i morse :( Just nu har vi två grader och det är riktigt skönt att slippa gå ut! :)

    SvaraRadera