måndag 3 december 2012

Ingen BodyPump.



Fyyyy fan vad jag kommer ha träningsvärk i morgon, speciellt baksida ben! Känner det redan nu! :)
Idag var det planerat att köra ett BodyPump pass men jag missade och kolla innan jag körde, så när man väl va på plats så det visade sig att Jimmy var sjuk och Anette kom in och körde ett rent styrkepass med oss!
Vi fick jobba i 55 min två och två med boll, gummiband, hantlar och bräda...
Men jag måste säga att man kan tycka att man är stark i en muskelgrupp men det kan visa sig ganska fort att man kanske inte riktigt är så stark som man kanske trott när man får jobba med musklerna på ett litet annorlunda sätt :)

Men kroppen fick sig en rejäl runda och det kommer att kännas fint i kroppen i morgon och det är inte helt fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar