måndag 17 december 2012

Träningen har ingen vila för att det är jul!





Julen är snart här men bara för det så finns det ingen ursäkt till att inte ta sig upp ur soffan och röra på sig lite! Tvärtom skulle jag säga! nu behöver man verkligen röra på sig en del med tanke på allt man gottar och trycker i sig :)
Min träning under jul kommer att fortsätta som tidigare!
Kanske lite mindre träning kring Nyår då jag reser uppåt landet och hälsar på nära och kära!
Skulle kanske va om man kör ngt eget, eller en springtur i snön men det har jag väldigt svårt att tro att denna damen skulle kunna tänkas göra!
Men man vet aldrig, så träningskläder och skor får följa med :)

Juldagarnas härliga dagar på gymmet!

Lille Julafton 23/12 Oasen
10:30 Bodypump Teampass
11:45 Bodycombat

Julafton 24/12 L9
Morgon Gym 1 1/2 Timme

Juldagen 25/12
Vila


Annandag jul 26/12 Oasen
09:00 Bodypump
10:30 Bodycombat 90 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar