söndag 2 december 2012

Kosttillskott.


 


 
 
Jag har fått frågan en del gånger vad för typ av kosttillskott jag använder mig av...
Har faktiskt inte provat så många olika typer av kosttillskott förutom det man köpa i mat affären... :)
Men med tanke på hur mycket jag tränar så måste jag ge kroppen någon tillbaka efter ett träningspass.
Jag använder mig av Fairings produkter (ett resultat av svensk forskning) och varför just detta är nog mest för att mitt gym säljer det.
Jag vet att det finns en hel del olika typer av kosttillskott ute på marknaden, men har man ingen kunskap om dom så känns det alltid bäst att handla något som man blir rekommenderad till att använda samt så kan jag bara berätta vad jag vill och önskar med min träning så vet dom vilken typ av produkt jag ska använda mig av. Så man kan säga att jag litar blint på mitt gym och att det dom säljer är riktigt bra produkter.
 
Dom två produkterna jag använder mig av är Rage Insanity och Complete Protein 3.
 
Rage Insanity tar jag ca 30 min innan träning. Rage Insanity är kraftigt uppiggande och förbättrar din mentala skärpa, muskelstyrka och uthållighet.
 
Complete Protein tar jag efter varje träning men även de dagar jag inte hinner att äta innan träning, men jag äter alltid mat när jag kommer hem på kvällen..
 
Mer information om Fairings produkter hittar du på:

8 kommentarer:

  1. Tack! Detta ska jag verkligen testa. Oasen är dom som säljer va?

    SvaraRadera
  2. Yes! Dom har en hel del! Dom är alla jätte bra där uppe så gå upp där och fråga så hjälper dom dig :)

    SvaraRadera
  3. ska testa det där proteinpulvret! det verkar bra.. efter träningen va?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skit bra!! Jag älskar deras vanilla ice cream, den är supergod! :)
      Och yes, ta den efter ditt träningspass..

      Radera
  4. Är det den som kallas vanilj? jag hittar inte vanilla ice cream

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här är den, den finns i andra smaker oxå :)
      http://www.fairing.se/produkt/complete-protein-3/

      Återförsäljare i Uppsala.
      Budo & Fitness
      Östra Ågatan 39
      Uppsala
      018-604400

      och

      Atletic Rehab PH KB
      Blåvägen 53
      Björklinge
      070-564 58 36

      Kolla med dom :)

      Radera
  5. tusen tack för snabbt svar! d ska ja absolut göra. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga problem, du vet var jag finns om du har några fler frågor! :) Skulle det vara så att du får problem att få fatt i det så ska jag upp till Uppsala till nyår så då kan jag ta med mig en burk om du vill testa :) Kramiz

      Radera