tisdag 11 december 2012

God morgon L9



 
 
Idag är det riktigt kallt!! och jag vill lova att det var absolut inte trevligt att att sätta sig i bilen klockan 05:30 och ta sig till gymmet...
Men som alltid när man väl kom på plats så var det som vanligt igen, faktiskt tom lite mysigare nu när snön ligger ute och man själv står inne i värmen och tittar ut.
Blev ganska lugnt men 10 min cross 10 min löpband x 2 ..
I kväll blir det core övningar, rena mag övningar och fria vikter, så dagen är inte slut gällande träningen utan den har bara börjat! :)
 
Ha en riktigt trevlig dag på er därute i kylan :)

2 kommentarer:

  1. Dags för en magbild snart tror jag!:) Jag har mycket att ta igen nu efter semestern.. Och hur blir det under jul tro:)!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag försöker låta det gå ett tag emellan men det kommer :)
      Du har vilat upp dig bra nu och det gör bara gott ibland att få vila riktigt.
      Hahaha ja det kan man undra, men det är bara jul en gång om året så jag tycker man ska njuta av det som finns, man får ta tag i det igen efter jul och nyår med nya krafter :) Kram

      Radera