onsdag 26 december 2012

Snart nytt år och med det nya tränings utmaningar!!


Detta år som kommer ska bli ett riktigt intressant och roligt år! Jag känner att jag har fått bra fart på min träning och jag har nog aldrig mått så bra som jag gör nu! Träningen har verkligen givit mig ett nytt sätt att tänka och prioritera. Jag har min familj och jobb men nu också min träning! Det finns alltid tid för att röra på sig! Allt handlar om vad man prioriterar och vill med sitt liv! Jag väljer hellre att ta en timme på gymmet än att sitta och sappa på tvn...
Jag skulle bara vilja säga att efter att jag har börjat ta min träning så känner jag verkligen en skillnad på hur mycket man orkar både på jobb och hemma! Visst finns det dagar man är trött och allt känns jobbigt men det är också då man får ge sig den tanken om varför man gör detta! och oftast så kommer det alltid lite ny energi till kroppen då som gör att man rycker upp sig och tar sig ner till gymmet för att köra det man hade planerat, och oftast känns det riktigt bra när man kommer hem och sätter sig! :)

Jag kommer att sikta högt nästa år och jag hoppas att jag kommer att nå det mål som jag planerar till att göra, jag vet att det kommer att bli tufft men det är inget som jag inte kommer att klara av!
Hoppas också att ni alla som läser min lilla blogg vill fortsätta att följa med mig på min fortsatta resa med min träning under nästa år också! :)

Det finns inget hinder som du inte kan övervinna!

Ingen utmaning som du inte kan anta!

Ingen rädsla som du inte kan övervinna!

Oavsett hur omöjligt det ibland kan verka va!

 

Och glöm inte bort att

 ingenting är omöjligt det omöjliga tar bara lite längre tid!

4 kommentarer:

  1. Självklart kommer vi fortsätta följa din blogg! :) Så roligt att du börjat blogga och ännu mer roligt att du börjat träna. För några år sen var jag typ själv med att träna och vara "beroende" om du förstår mig rätt och håller med till 10000 att man mår så jäkla bra av att träna och få egen tid till det. Man orkar så mycket mer och man mår så bra i både kropp och hjärna av träning:) ses nästa år:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skit roligt och höra! :)
      Ja min träning har jag hållt på med i många år men absolut inte på detta sätt som jag gör idag med gym och blogg men det känns som sagt riktigt bra! :)
      Yes vi ses nästa år om inte tidigare ;)Kram!!

      Radera
  2. Klart som fan jag kommer fortsätta följa din blogg nästa år! den är bäst!

    SvaraRadera
  3. Tack Linda! Skit kul och höra! Det värmer verkligen! :-)

    SvaraRadera