onsdag 26 december 2012

Sista riktiga träningen för detta år!



Ja idag blev det sista gymträningen för detta år!!
Känns lite halv jobbigt men det är inte så många dagar innan detta året är slut som tur är :) Man kanske kan tycka att det låter lite konstigt att man tänker så men samtidigt så är jag rätt glad att det är så man tänker, det visar ju bara att det man gör, gör man för att man tycker det är roligt och inte för att det är ett måste....
Efter att ha sprungit runt som en galning och packat, städat och fixat så fick jag äntligen min lilla över tid att ta mig ner till L9 och köra en runda på maskinerna! Tiden kan vara svår att få ihop ibland men vill man så går det! Jag skulle enligt plan ta mig till Oasen och köra pass men efter att ha gått igenom allt som skulle göras så insåg jag rätt snabbt att den tiden fanns bara inte! Så det fick bli styrketräning idag, men det är inte helt fel det heller :)
Så nu blir det till och vila i några dagar och nästa gång man sätter sin fot på gymmet igen så är det ett nytt år och nya utmaningar som man kommer att ha framför sig!! Längtar redan!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar