onsdag 5 december 2012

Skam den som ger sig!



Nu är man rätt nöjd efter dagens trippel pass...

CX gick helt smärtfritt idag, Bodypumpen och Sh´bamen kände jag att jag satsade nog inte så riktigt hårt på som jag brukar.. Känner fortfarande att det är ngt i kroppen som inte vill försvinna så jag kände att jag tar det lite lugnt.
Hade de vanliga vikterna på i alla övningar, men jag tog det lugnt på squatsen och gjorde dom utan hopp...
När det var dax för sh´bam så var jag ganska nära på att skita i det, var rätt trött då! Men skam den som ger sig och när man endå är på plats så var det bara till och få i sig lite extra energi och köra det sista passet också..
Men trots att kroppen gick på halvfart så kände jag att jag kunde gå stolt ifrån gymmet idag och klappa mig själv på axeln! :)

I morgon får det bli en extra dags vila, och det kan nog behövas efter denna dag.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar