måndag 27 januari 2014

Feeling strong!

Idag kändes det bra igen, visst jag är inte helt ok i ryggen så jag tog inte crosstrainern utan det fick bli löpbandet och det gick rätt bra med tempot idag på 6,5 istället för 3,7/3,5 som jag klarade som max igår! Så det går rätt fort frammåt i ryggen får jag säga! :)
Ska tydligen försöka att låta bli att vrida ryggen så mycket och det blir det lite vridande med crosstrainern...
 
Biceps och axlar fick jobbat men drog ner något på vikterna men nu när man har lite ont så känns det verkligen hur mycket både rygg och mage måste jobba även om man bara står med hantlar...
 
Men jag lyckades köra hela schemat och med det är jag riktigt nöjd! Va lite osäker när jag började om jag skulle klara det men med en jäv.. vilja så går allt! ;) 
 
 
I´m not strong for a girl!
I´m just strong!
 
 

4 kommentarer:

  1. Härligt att du är på benen igen, biffffffff :)

    SvaraRadera
  2. Tack bruden! Känns underbart!! <3 Hahahaha ja biff blir det vekligen efter man kört biceps! ;)

    SvaraRadera
  3. Ååh va ja längtar tills ja får dina grymma armar!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med rätt träning och kost så kommer du att få resultaten som du önskar! :-) Ge kroppen rätt mat och proteiner så dom har något att växa med så kommer dom, kolla dig i spegeln idag och se tillbaka till sommaren så har det ju hänt en del. Men vi alla växer olika och våra kroppar svarar olika så ge det tid så kommer det, det är jag övertygad om! Kram på dig och kämpa på kämpen :-)

      Radera