tisdag 14 januari 2014

Mycket nu....

Fy f.. va skönt det ska bli när allt detta är över! Massor att tänka på! en stor mässa på G, omändringar i organisationen, gamla kunder blir nya och fler ska det bli.....
Henma slits man mellan jobb, familj och träning! Älskar mitt jobb, ja! men ibland kan det kännas lite för mycket när många vill så mycket från olika poster... Hemma är en treåring i treårstrots och en åtta åring som tror hon är tonåring... Och till min egenzon blir det tufft att hinna med att ta sig till!! Att inte kunna åka till gymmet så som man brukar så blir frustrationen mer eller mindre oundvikligt och en mindre irriterad Therese träder fram.. :-(

Jag är verkligen en rutin människa och jag märker att just nu är ingen av mina vanliga rutiner så som dom ska och brukar vara och det blir lätt jobbigt! :-( Hoppas att dom snart kommer tillbaka efter denna vecka så denna så kallade "jobbiga" känsla som finns i mig just nu försvinner och allt flyter på som det ska igen...


2 kommentarer:

  1. Lider med dig, hatar trots perioderna. Jag har tom förträngt att Hanna förmodligen kommer komma i sin 3-4 års trots!!!:)
    Ibland önska man att dygnet var dubbelt så långt så man hann med allt man ville. Sätt dig ner och tänk så kommer du säkert på nån lösning för att få familj och träning. Kram på re! PS, Bloggen rullar igen:)

    SvaraRadera
  2. Kom ihåg, det är bara under en period! Det kommer att gå tillbaka till dina rutiner! Och vi väntar då på dig med öppna armar :D PUSS

    SvaraRadera