söndag 12 januari 2014

Hemma igen :-)

Helt galet vad en vecka går fort... Jag bestämde mig även till att ha en telefon/Internet fri vecka för att kunna låta bli jobb och det kan va rätt skönt att låta bli allt med facebook, instagram och blogg under en tid...

Men jag har haft en fantastisk vecka med min mamma och syster! 23-27 grader och sol ca 20-22 grader i havet så det blev mycket strand och lite pool :-) 

Massor av shopping och sjukt god mat!! Denna veckan har verkligen inte gått under nyttighetens tecken, men det har ju varit semester! ;-) Teneriffa är verkligen en fantastisk ö och är helt klart uppbyggd för turismen, en kilometer lång strand promenad och shoppingen finns det inget att klaga över förutom att det är ngt dyrt men nästan samma priser som hemma, men dom hade också rea så det blev rätt bra på shopping sidan endå ;-)

Men nu är man tillbaka till verkligheten igen men först blir det två arbetsdagar sen så blir det 4 dagar med jobb i Göteborg. Men efter denna vecka som kommer blir det till att komma iform igen och ta tag i alla rutiner. Längtar faktiskt lite till dom nu, vill ha rutiner, min träning och mina vänner i min vardag igen :-)

Men ett stort tack till världens bästa mamma som tog mig och min syster på denna underbara resa! Älskar dig mamma! <3


Syster, jag och mammsen <3

Lovade mig själv att jag skulle låta kroppen få en riktig vilo vecka men lite core träning fick det bli 2 av 7 dagar så jag tycker endå att jag lyckades rätt bra med vilandet endå ;-) 


Fick bli en vända till frissan oxå under veckan, syrran körde hela kittet med klipp och färg medans mammsen tog topparna och jag bestämde mig för att ta bort allt de slitna så nu är jag riktigt korthårig (för att va mig) hatar det men så fick det bli :'(
Tur att det växer ut....


Denna bild är till dig Attack Jenny hihihi tror du fattar... Här ligger ju din egen restaurang.. ;-)

Utanför balkongen :-)


Snö på berget men 25 grader på balkongen :-)


Solgudarna först på plats! Hahaha det gäller att va i tid för de bästa platserna ;-)


Sista dagen vid poolen, lite blandade känslor skulle kunna legat kvar några dagar till ;-)

2 kommentarer:

  1. Jumping Jacks hahahaha så himla bra!!!! Betyder det att man måste gör 20 Jumping jacks innan man får sätta sig vid bordet???? ;))

    SvaraRadera
  2. Haha... såg detta nu... tack vare lenas hjälp... fint... du kan få göra några på lördag!!!;) pussokram

    SvaraRadera