onsdag 1 januari 2014

Mitt 2013!

2013 har verkligen varit ett fantastiskt år med en massa rolig träning, utmaningar och med goda vänners sällskap!!
 
En del som jag kan minnas att jag har varit med om under året...
 
* Core utbildningen
*Lesmills medley (Oasen)
*Lesmills Super saturday
* Tounghest 8km ( Hinder)
*Blodomloppet 10km
*Trelleborgsloppet 5km
*Midnattsloppet 10km
*Triathlon (Spinning, core,styrka) L9 Fitness
*Hel dag träning för Filipinerna (7pass) L9 Fitness 
 
Och här kommer en liten blick tillbaka på mitt 2013 i bilder!
 
Lesmills medley på Oasen! :)
 

 



 












Mammas kille! <3
 


Underbara sommar!!

 
Mamma och jag! <3



 
Mycket löpning, promenader och utmaningar (plankan) har det varit under sommaren! :)





 
Trelleborgsloppet 2013!

 
Midnattsloppet 2013!


 
En fantastisk helg med fantastiska vänner!
Lesmills super saturday 2013!













 






 





 



 Mitt första egna core pass! (test) Detta år blir det verklighet! :)


 
Gårdagens träning då jag klara 19kg på axlar!! Woopwoop! :)




2 kommentarer:

  1. Helt otroliga resultat du åstadkommit. Be proud:)
    Kul och se tillbaka på kort för det är då man ser att det verkligen hänt nått. Fortsätt kämpa och njut av träningen 2014!! :-D

    SvaraRadera
  2. Tack det är jag! :) Yes nu fortsätter vi 2014 med samma glädje till träning som 2013! :)

    SvaraRadera