tisdag 31 december 2013

Sista träningspasset för i år och två personliga rekord!

Fick med mig Emily till gymmet idag istället för Jimmy som det va tänkt... Men ett kvinnligt sällskap är lite roligt speciellt när det är Emily! Det märks fort att vi två tränar på två helt olika  sätt, hon Crossfit/ gym och jag pass/gym. Men kul och testa lite nytt så vi körde marklyft något som jag aldrig gör... Vi klara fan inte 100 kg men 98kg fick det bli men för min del som aldrig tränar detta är jag sjukt nöjd! :-) 


Fick även testat att maxa mig själv på axlarna! 
19 kg!!! Helt galet! Men jag klara det bara en gång, men som Emily sa 1 gång är mer än 0 ;-) 
Klara 16,5.kg mycket bättre där kunde jag köra 6-7 gånger utan att släppa :-) 


Så med att slagit två personliga rekord på en och samma dag så måste jag säga att vi båda avslutade 2013 med flaggan i top!! 


Hihihi fick även kört mitt core pass som avslut! 
Så nu säger två riktigt nöjda brudar gott nytt år
Och nu ser vi fram emot 2014 med mer träning 
och utmaningar! :-D

1 kommentar:

  1. Haha du e f-n inte klok kvinna!!:)
    Shit vilka muskler Emily lagt på sig. Grym tjej det med, hälsa så gott!
    Marklyft en fin finagrejer för rumpan det👍

    SvaraRadera