onsdag 18 december 2013

Stolt "PT"

Sjukt stolt över denna tjej! Igår bad jag henne att komma ner till gymmet efter jag har dansat så skulle jag visa övningarna vi skrev ner tillsammans igår kväll. Men blicken jag fick när jag sa att hon skulle komma ner vid 19:00 sa allt.... När hon väl normalt sett har tagit sig ner till gymmet så har det varit efter 22:00 då det är lite eller inget folk alls.
Men när jag kom ur från passet idag så stog hon där! Det är ett stort steg för en människa som inte har självförtroendet och vanan vid att stå på ett gym att ta sig ner och träna när det är fullt att människor :-) 

Så för mig blev det inte så mycket träning, danspasset med Jenny, mitt core pass (igen) ;-) och lite triceps sen va det mest focus på Tina och visa hur vad och varför :-D

Nu hoppas jag verkligen att hon vågar mer och kommer ner lite oftare framöver, om inte annat får man pucha lite extra på henne :-)

1 kommentar: