måndag 30 december 2013

Två gym på en dag :-)

En drink efter en strålande dag :-)
Först en vända till L9 och fick tränat lite lungt med svärmor, eller rättare sagt jag har för det mesta pekat och hon tränat ;-)
Men kvällen fick bli min träning nere på Oasen, ny release på sh'bam och CX Worx.
Båda dessa va sjukt bra! Va inte så glad över sh'bam 13 men 14 va riktigt bra! Bra musik och roliga rörelser, denna ska bli kul att starta 2014 med :-)
CXen va grymt bra, mycket mage och axlar! Som gjord för mig! ;-) Men den får mig att känna att mitt pass jag har satt ihop är lite för enkelt men sen samtidigt så får man ju börja någonstans och arbeta sig uppåt ;-) Nu blir det natti natt för i morgon blir det L9 med en gammal god vän innan nyårsfirandet startar :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar