lördag 7 december 2013

En riktigt trevlig kväll!

Igår va det julbord igen med jobb! :-)
En riktigt rolig kväll med fantastiska kollegor :-)
Vi började kvällen hos en kollega i Skurup med lite öl och snacks.
Men jag trodde jag skulle dö av skratt när "taxin" kom! Det va en 19 pers buss och vi va 5 st!  Hahaha! :-)


Men efter att ha fått ätit och druckit gott blev det en sväng till Harrys och fick svängt våra lurviga :-) Men när klockan blev runt 02:00 tog denna dam en taxi hem till svärföräldrarna ( förståndigt av mig ) :-D

Mina svärföräldrar är verkligen värdens bästa! Allt va bäddat och klart! Lisbeth hade tom tagit fram sov kläder, mjukiskläder kläder till idag, tandborste och dusch grejer!
Hahahaha och svärfar hade varit lite rolig och plockat fram hinken! Allt för att kivas ;-) 
Hahaha men det är snällt av honom att tänka på mig :-) Riktigt skönt att man mår som en klocka idag och nu blir det till att ta sig hem och vänta på fin besök av Jimmy, Emily och lilla Alice :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar