lördag 28 december 2013

I am where I'm belong..

Aaahhh jag bara älskar detta!! Tufft blev det idag! 2*20 min på crosstrainern 20 min innan gym och 20 min efter. Klara 900 kcal :-D Mitt mål är 500 kcal på 20 min utan att dö ;-)

Körde triceps och ben idag men kunde inte låta bli att testa mig själv med att ta ett steg högre på axlarna 11,5 kg på flyes det va tungt men det gick!! Nöjd?? JA!!! :-D 
Det känns och syns riktigt bra nu i hela kroppen! Känner mig stark, jag har viljan och jag är enormt motiverad!! Nu blir det till att köra på stenhårt ända fram till den 4 jan sen blir det sol och bad för denna tjejen i en hel vecka!

4 kommentarer:

  1. ooo.... semester....
    Jag fattar inte, BODYATTACK????? Du är ju ledig nu ju!;) typ.... haha....
    Idag saknade jag dig extra mycket! För idag var det superroligt så du borde varit med! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag såg det Lena filmade! :( Jag måste verkligen komma upp och köra BP det är för längesen nu!
      Du är underbar Jenny! Saknar dig och dina pass också!! Det är mycket måsten, men jag ska verkligen se till och försöka ta mig upp på ett pass. Vi får se hur det blir nu med mitt pass.. tror att det kommer att läggas på lördagar men inget är klart än...

      Radera
  2. Förstår du hur stark du är kvinna!!?? 11,5 kg!! You are crazy:) Hur många reps kör du med dessa tunga vikter?
    Har du börjat gilla benpassen förresten?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag körde 3*8 rep men det är tungt :)
      Hahaha nja jag vet inte om jag någonsin kommer att gilla penpressen ;) Kör inte så mycket på benpressen men jag använder nästan samma övingar fast på Smithmaskinen och mindre vikter :)

      Radera