onsdag 11 december 2013

Fan va glad jag är!!!

JAG HAR FÅTT FANTASTISKA VÄNNER!!!

Sååå jäkla kul och träffa alla idag!!
Jenny P, Lena, Jimmy, Jimmi, Jenny N och Sofia!!

Tre tuffa pass!
CX Worx med Jenny P
Bodypump med Jimmy
Bodyattack med Jimmy & Jimmi

Cx:en sved fint och bodypumpen va tuff som alltid! Det kändes att det va länge sen jag träna Bodypump! Det är verkligen en jäkla skillnad att stå och lyfta vikter inne på gymmet med tunga vikter och få repititioner än att köra många repititioner och mindre vikter! Det är två helt olika världar! :-D
Bodycombaten va sjukt bra men här märks det att detta är inget som jag är van vid att träna, hahaha min teknik suger men det va sjukt kul när man fick in tekniken och när man fick till alla slag och sparkar. Men hade man fått kört detta några gånger till så skulle man nog kunna få till det ;-) Jimmy och Jimmi är två helt galna killar som verkligen vet hur man instruerar Bodycombat! Tuffa, starka och tok duktiga! Riktigt bra!!

På söndag är det release party på Oasen med CX, Bodypump, Bodycombat och Bodyattack men jag missar det! Snyfft :'(
Skulle först flytta lite men nu ska vi på julbord med familjen så jag får tyvärr hoppa det denna gång :-(

Men åter igen sjukt bra kväll med massor av träning och goda vänner! :-)


Hahaha varför får jag inte peka Jenny :-P

Bästa brudarna!! <3

Tre snygga brudar! Två med snygga tröjor "vi som älskar att träna" och en med byxan "Work out" ;-)

4 kommentarer:

  1. "Bodyattack med Jimmy och Jimmi"...
    Hihi...
    saknar du passet så mycket att du skriver i syne?;)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha ja va fan det har du rätt i!
    Det är nog undermedvetet!
    Det måste va ett tecken ;)

    SvaraRadera
  3. Så härligt de va att ha dig tebax där "du hör hemma" thihi ;)) wink wink!

    SvaraRadera