söndag 1 december 2013

R.I.P Paul Walker!

Detta är helt sjukt! Vakna i morse och fick se överralt statusar med R.I.P Paul Walker!
Detta är verkligen sjukt tragiskt! Fick tom tårarna att komma :'(
Från att varit en riktig bil tjej med en massa styling, streetracing, tävlingar och mycket mer så svider det riktigt mycket att se detta! :-(
Jag minns en av mina första tävlingar då jag tävla med min Honda och en av alla Supror som gjordes för den första fast and the furious kom till Sverige för att va med oss och visas upp samtidigt som dom släppte den första av 6 filmer på bio!
Han blev en gud i bilvärlden! Alla dessa sjuka bilar! Han och dessa filmer va helt klart en stor del av mig och fick mig att bygga om bilen en sista gång och som då också tog Sverige/Finland med storm!!
Mycket fina minnen kring dessa filmer och tyvärr så blev detta inte bara slutet för att få se Paul mer på duken utan det kommer aldrig bli fler F&F nu när det inte finns någon Paul med! :-(
R.I.P Paul du kommer va saknad och hoppas att du har det bra där du är! <3


Jag och min Honda då jag tog hem första pris BÄSTA Japan på Vallåkra träffen 2003!

3 kommentarer:

  1. Hello Paulo!
    Thank you so much! :)
    Glad you like it :)

    / Therese

    SvaraRadera
  2. Ja jag kan lova att det kom lite tårar från mig med:( det är så sjukt tråkigt, men man får ju se det som att när han dog så gjorde han det han älskade mest, åka race bil <3 puss Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis vad jag tänkte med... <3<3<3
      Puss och kram min vän!!

      Radera