torsdag 19 december 2013

Före & efter bild (biceps)

Här är det ca 9 månader emellan :)
Det är verkligen svårt att se hur mycket kroppen förändras när man ser sig själv i spegeln varje dag men när man tittar tillbaka på lite foton så ser man att det har hänt en del! Så ett tipps... Fota er! I början tycker man att det inte händer något men när man efter en tid sätter sig ner och ser tillbaka så får man det svart på vitt att all tid och svett verkligen lönar sig! :)
Jag ä sjukt nöjd över mina resultat! Linjerna smyger sig fram och mitt självförtroende har ökat enormt mycket! Idag är jag inte ett dugg rädd för att prova mig fram och leta nya sätt att träna på. 
Och framöver ska jag inte bara träna själv utan snart blir det till att få träna andra! Kan det bli bättre!!?? :) Ska bli riktigt spännande! :)
 
 




2 kommentarer:

  1. Oj, verkligen skillnad bra jobbat hjärtat<3 puss Linda

    SvaraRadera
  2. Wooohoooo :D Jag ska också fotografera mig, jädrans bra tips!!!

    SvaraRadera