tisdag 24 december 2013

Två av många roliga julklappar!

Hoppas att ni alla har haft en lika underbar jul som jag har :-D
Jag är sjukt nöjd! Jag fick mina efterlängtade trådlösa hörlurar! Så jävla nice att slippa denna sladd som bara är i vägen plus att nu slipper jag även ha telefonen på armen :-D
Dyra som popcorn men ska va riktigt bra! Så imorgon är det denna tjej som ska ner på gymmet och testa sin nya julklapp :-)
(nästan ett måste efter allt ätande idag)

Hahaha och så fick jag ju även en lite bok av grannarna om favoriten, så nu blir det även till och läsa lite i mellandagarna ;-)

2 kommentarer:

  1. Vad kostar dessa lurar? Lite sugen blir man:) Maria Agnäs fick de när hon fyllde år och de skulle tydligen vara jättebra:) 👍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom ligger på ca 800-900kr och dom ska va riktigt bra! :-)

      Radera