söndag 15 december 2013

Då va det klart!


Fan va kul jag fick ihop ett pass på en kväll! I morgon bitti är det denna dam som ska testa köra hela passet! Hoppas att det går att genomföra det oxå :)

Mitt val av musik är väldigt blandat av gamla och nya favoriter :)

Faydee – Can't Let Go
Karl Wolf – Ghetto Love
Kate Ryan – Broken - Dany Otton Iberian Remix
Jason Derulo – Fight For You
Sean Paul – She Doesn't Mind
Medina – 12 dage
Michael Jackson Duet with Akon – Hold My Hand - Duet with Akon

Det blir väldigt blandat där hela kroppen kommer att få jobba men där coren hela tiden ligger i focus! Först tänkte jag bara ha lite olika övningar för varje låt men det är ju inte riktigt vad jag vill, jag vill träna till musik där jag jobbar i takt till den och då får man koreografera ett. Något svårare men helt klart roligare (tycker jag) :)
Vikter och kroppen som motstånd, alternativ för både den som är stark till den som är mindre stark.. Alla ska kunna vara med och tycka att det är både roligt och genomförbart :)

Spännande!! Nu är det bara till och testa det lite själv först innan det blir till att köra all in!! ;)


1 kommentar: