onsdag 4 december 2013

Onsdag :-D

Idag blev det lite stressigt! Anders va några minuter sen så jag missa först låten på dansen! :-( 
Men det kändes som jag tog igen det rätt snabbt ;-)
Jag vet att jag har sagt det tidigare men Jenny är en fantastisk instruktör och människa! Vi ska alla här i byn va sjukt glada över att få ha denna grymma tjej på vårat gym!! :-) Jag är riktigt glad över att hon finns här för oss i lilla Anderslöv :-D

Efter dansen blev det axlar och biceps som fick jobba och som avslut så fick det bli en sväng på crosstrainern, skulle köra till 300 kal men ångrade mig och slutade på 20 min och 350 kal istället :-)
I morgon blir det en vilodag för denna tjej! Ska bli rätt skönt faktiskt. Här varit en rätt tuff start på denna vecka med både morgon och kvälls träning :-)

 

En pigg och glad Therese och en lika pigg Jenny på Super saturday :-D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar