tisdag 10 december 2013

En sista bild som 31-åring.....

Helt galet vad tiden går!! 32 år idag!! men jag känner mig inte en dag över 20 ;)
Men att bli 32 år, fått två barn och känna sig så som jag gör idag är en fantastisk känsla!!
Sjukt glad att jag bestämde mig för att ta tag i min träning och växla ner nu för ca två år sen, visst inget blir lättare ju äldre man blir men det finns inget som säger att det är omöjligt! Jag ser bara att det kan bli bättre om du bara vill! :)
Jag är mycket piggare, starkare! Min ork och glädje till träning, hemmet, familjen, jobbet och vänner är på topp! Och denna hösten har jag knappt fått känt av något av höst tröttheten som alltid brukar komma och hälsa på en när dagarna fort blir mörkare!
Här vill jag peka och tacka mig själv, min träning och självklart alla tränings galna vänner jag har fått äran att lära känna under dessa åren!  :) All denna träning handlar inte bara om att när man ser sig själv i spegeln och ser ett resultat som man är nöjd med, utan att man har fått en styrka och energi som man inte kan få nog av! :)
Med min träning så tänker jag oftast det där lilla extra på vad jag stoppar i mig  (även om jag är riiiiktigt dålig på det) för det är A&O vad du äter och dricker under dagarna för att nå starka resultat! Helt klart något jag ska försöka bli bättre på under nästa år! Hahahaha får kanske bli mitt nyårslöfte ;)
 
Nu är det ett helt år tills man fyller igen, så nu fortsätter vi njuta av livet med allt vad det innebär :)
 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Sjukt snygg för å vara 32 hihi<3 puss Linda

    SvaraRadera
  2. Jaha nu börjas det...
    nyårslöfte?
    Humn...;)
    Ses ikväll!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja dom där löftena brukar bli vad det blir med ;-)

      Radera
  3. Eller hur, du ser ut som en 20 åring!!:)
    Men jag vill se mer ruuuuuumpa resultat:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja det är inte så mycket till resultat där men absolut ;-)

      Radera
    2. Tack förresten! Hihihi ja 20 åring hade inte varit helt fel ;-)

      Radera