lördag 25 januari 2014

Nu ger jag upp...

Efter att ha legat på golvet, gått fram och tillbaka i huset, gjort en del stretching, gått från 2 panodil till 2 citadon och det hjälper knappt!! så ger jag upp för denna dag! :-(
Känner mig sjukt ledsen och deprimerad! jag är tjejen som biter i hop i princip alla lägen men detta är verkligen hemskt! Det värsta jag vet är när jag inte kan påverka något till att bli bättre med att göra något!! Men här kan jag verkligen inte göra NÅGOT!! Vilken jäkla ångest jag har! Nu när man äntligen är hemma och skulle njuta av helgen så får jag detta! Varför!!!??? :'(

Hoppas och önskar över hela mitt hjärta att det är något bättre i morgon!

Natti natt på er! <3

1 kommentar:

  1. Men din stackare, vad är det för elände du åkt på!!??
    Hoppas du kurerar dig till veckan. Men klokt av dig att vila då kroppen säger ifrån.
    Krya på dig och stor kram, snart är du på benen igen, det är jag helt övertygad om!

    SvaraRadera