torsdag 22 november 2012

BodyCombat!!



Jag har aldrig kört BodyCombat tidigare, har endast sett det och har alltid velat prova men har aldrig riktigt fått tiden att räcka till för att ta mig till ett sånt pass...
Men nu ska jag äntligen få prova! och självklart blir det ju då inför en massa människor och det känns väl mindre bra!
Har man bara fått köra det ett par gånger så är allt mycket lättare och självförtroendet är ngt bättre också..
Men det ska ju inte va bromsklossen i detta! Så det är bara till och ta tag i det och googla BodyCombat 53 och göra lite som många andra och som jag själv gör ibland.... träna framför tv:n :)
Hoppas bara att jag hinner provträna lite innan söndag och att ngt hinner fastna så man inte behöver känna sig som en helt ny nybörjare.. Hahaha men sen samtidig det är jag ju :)




1 kommentar: