måndag 19 november 2012

Helgen...



Vart F.. tog denna helgen vägen! Trotts att jag har haft fullt upp med akitviteter så har jag endå hunnit med en hel del träning. Det gäller verkligen att planera sina dagar så går allt...

Fredags blev det 2 timmar på L9 med 30 min löpning och maskiner..
Lördag 1 timme på Oasen med focus mage..

Och i söndags blev det ett "idiot" pass med

Löpning 10 min
Crosstrainer 10 min
Mage på bänk 3x15gg
Kettlebell 12kg 3x15gg
Planka 1 min
Mage 55kg crunches 50gg
Axlar 3kg 3x15gg
Boll 20gg sida till sida..

Allt detta gånger 3....

När man kommer hem efter ett sånt pass så känner man sig rätt så nöjd :)

2 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat Tess! Du är som en duracell!!!!!
    Ge mig bara lite av din energi! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Andreas! Hade jag kunnat så skulle du fått ett extra batteri av mig :)

      Radera