lördag 10 november 2012

Dagens workout!


Dagens träning blev mage och rygg..
Det blev mitt vanliga "egna" lilla mag/rygg program idag och även en hel del jobb med boll!
Har börjat jobba med lite nya övningar då jag känner att jag inte får någon speciell träningsvärk längre! och då får boll och olika typer av plank övningar läggas in i schemat. Jag vill! och man ska ha lite träningsvärk, kanske inte den typen av träningsvärk som gör att man inte kan röra sig, men det SKA kännas i musklerna att de har fått jobbat för då kommer resultaten, och som det är just nu så känner jag inte att träningsvärken kommer längre på de sätt som jag skulle velat.
Så då får man skaka om lite i asken och lägga in ett och annat nytt som gör att det bränner lite mer! Plankövningar är alltid lika effektiva men jag kan tycka att pilatesbollen många gånger är underskattad men det är ett riktigt bra verktyg att jobba med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar