fredag 23 november 2012

Träning framför tv:n


 
 
 

Idag blev det ingen träning på gymmet som planerat... Jag får ta dessa två dagar som är kvar till hemmaträning inför söndagens aktivitet.
Bodypumpen har jag inga problem med, den kan jag i sömnen men combaten är det lite värre med. så det blev 1 1/2 timmes combat för mig i kväll framför tv:n.
Det kändes lite halv roligt att stå och hoppa och göra sparkar och slag i vardagsrummet hahaha hoppas inte det var någon som såg mig den första halvtimmen, kan tänka mig att det kan ha sett rätt så roligt ut :)
Men det känns redan nu mycket bättre och självförtroendet har ökat ngt till att våga ta mig upp och köra detta inför publik.
Man vet aldrig efter detta kanske man får blodad tand och kanske tar steget vidare i min träning till att satsa på att bli instruktör :)
Men ett steg i taget! och det får bli på den lilla biografen i Trelleborg och det är inte helt fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar