onsdag 28 november 2012

Viljan att träna!

Efter ha bokstavligen tryckt i mig vitaminer så tror jag faktiskt att det fungerar! Om det är psykiskt eller vad det är så verkar det fungera! :)
Men jag bestämde mig för att inte köra mina CX, Bodypump eller Sh´bam pass idag och för hoppningsvis så är jag så pass kry i morgon så att jag kan åtminstone ta mig ner till L9 och svettas lite :)

Men det är verkligen sjukt jobbigt när det enda man bara vill är att få röra på sig men att kroppen inte riktigt är 100! Men så är det ibland och det är bara till och acceptera och låta kroppen få den tid som behövs :)

Så nu önskar jag verkligen att när jag vaknar i morgon så är detta ett minne blott, för nu känns det som om jag kan detta! Vill ju bara komma igång i mina träningsrutiner igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar