måndag 12 november 2012

Fairings produkter..



Påfyllning i skafferiet av mina två favoriter!! :)
Protein och Range Insanity...
Rage Insanity är ett koncentrerat kosttillskott som är helt kalori och sockerfri. Rage Insanity är kraftigt uppiggande och förbättrar din mentala skärpa , muskelstyrka och uthållighet.
Kan verkligen rekomendera Range till den som vill ta sin träning till nästa nivå!
Jag har varit och är fortfarande ett stort fan av Celcius men har bytt till Range istället..

Titta gärna in på deras sida och läs lite... http://www.fairing.se/


2 kommentarer:

  1. Jag ska också fylla på mitt förråd snart. Får se bad vi hittar på denna gång.. :) hur ser din kost ut?

    SvaraRadera
  2. Jag äter allt som jag tycker om... När det gäller kost så kan jag inte och har inget intresse i att lägga om den till något speciellt utan jag äter det familjen äter :)

    SvaraRadera