måndag 5 november 2012

Tuff helg!


Efter en tuff men riktigt rolig helg med lite mindre träning för en gång skull och kanske lite för mycket med alkohol, så är jag på benen igen och har tagit mig igenom en tuff arbetsdag….
Om det har med och göra att man inte är 20 längre eller om man kanske skulle sluta dricka när det va som bäst vet jag inte riktigt, men något av det skulle jag kunna tänka mig kunna vara problemet till att man fick ligga i soffa HELA dagen i går.. Men som man bäddar får man ligga! J

Men trots trötthet och lite gnäll så tog jag mig i kragen och körde till gymmet och fick ihop 55 min Bodypump och 30 min mage, ryggövningar...

I morgon bitti blir det till och ställa klockan och springa en runda och svettas bort lite av de man tog in i helgen! J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar