fredag 2 november 2012

Tidig träning...




Tidig träning = tidig morgon...

Efter 1 tim och 30 min på gymmet med trevligt sällskap av två tappra killar, så känns det rätt skönt att man tog sig upp och gjorde det som man absolut inte ville när klockan ringde 05:00.

Riktigt roligt när det finns fler som oxå har en stark vilja och tar sig upp trots det mörka och kalla höstvädret som man möts av när man tar sig till gymmet vid denna tid på morgonen...

Så idag när man kommer hem så kan man njuta av fredag kvällen med ngt gott att äta och dricka!! :)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack detsamma!! hoppas att du hade en trevlig helg du oxå :)

      Radera
  2. Härligt Tessan! Duktig du är!
    Ngn dag ska jag nog pallra mig till gymmet på morgonen.. e rätt skönt att träna morgon pass ;) Idag blebv det bodypump 55 min och crossen 30 minuter sjukt nöjd med min dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är riktigt skönt, speciellt när man kommer hem och man slipper ta träningen på kvällen, utan man kan få slappa lite och njuta av tvn :)

      Radera
  3. Grymmaste hjärtat<3 du ger mig massa inspiration ska du veta å tack för allt pepp, me love u longtime puss Linda binda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman!! Kul och höra att jag kan hjälpa fast jag är så långt ifrån dig!! :) Och jätte bra jobbat med dina 12cm! Du kommer att få enorma resultat framöver med tanke på dina jätte steg du redan har lyckats med!
      Stolt över dig!! and I Love U tooo my friend!!

      Radera