onsdag 7 november 2012

Sjuk...


Fy F.. för att va dålig! Natten mellan måndag-tisdag blev denna dam riktigt dålig! :(
Har nog aldrig varit så dålig, om inte så var det väldigt länge sen jag va det!
Så i tisdags va sängen helt klart min bästa vän, och det fanns verkligen ingen som skulle kunna få mig att lämna den!!
Idag va jag på benen igen men jag gick inte på full hastighet, men jag va på jobb och gjorde det bästa av det!
Så min träning får ligga på is i någon dag nu tills jag känner mig ok igen, vet att det är inte lätt med vilodagar men ibland så är det ett måste... och nu är det ett måste! även fast det känns skit!



4 kommentarer:

  1. Krya krya fort!
    Vi saknar ditt bloggande:)

    SvaraRadera
  2. krya på dig. kommer från gymmet och märker att min son mår dåligt och kräks. jaha ja d blir vab imorgon då... hoppas du snart mår bättre..

    SvaraRadera
  3. Ja tack jag mår bra nu :) Hoppas att lillgrabben inte får det allt för tufft inatt och att ni andra klarar er..

    SvaraRadera