onsdag 14 november 2012

Trippel pass....












Idag känner jag att jag har varit duktig! Fast jag struntade i och springa i morse...

Det är ju onsdag idag så då är det en självklarhet att ta sig in till Trelleborg och svettas lite på Oasen.
Idag blev det tre pass på rad med CX i starten för magen, Bodypump för kroppen och slutligen Sh´bam för konditionen.
Känns riktigt bra i kroppen och det ska bli intressant och se i morgon om man får krypa ur sängen eller om studsar upp ur sängen som man alltid gör.... ;)
Jag tror på det första men hoppas så klart på det sista! Men lite ska det kännas...

2 kommentarer:

  1. Du är sjukt grym bruden!! Är riktigt tacksam för alla tipps du givit mig! Känns som om jag börjar hitta mig själv nu och jag ser fram emot att få fler tipps och idéer från dig... Stort tack!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tess shiit va du är grym. vilken stålkvinba fu är!! grymt bra jobbat!

    SvaraRadera