måndag 19 november 2012

Två tunga pass avklarade!



Två tuffa pass avklarade idag med BodyPump och Sh´bam!! Men idag va det jobbigt! Tänkte nästan på varje övning att jag skulle minska på vikterna, men jag gav mig F.. på att jag skulle klara det och det gjorde jag, men det va sjukt jobbigt!
Men det är alltid lika roligt och komma till dessa pass och få ge järnet! Man får både en ruggigt bra träning med både styrka och kondition samtidigt som man ha enormt roligt!
Nu blir det soffan för denna dam och i morgon en helt klart välförtjänt vilodag efter 6 dagars träning...

2 kommentarer:

  1. Skam den som ger sig:) ta en skön vilodag Imorn! Själv körde jag min idag:-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Tack det ska jag, kan behövas lite vila nu!
      Kan förstå att du tog din vila idag :)

      Radera